رویای فرمانروای بزرگ



سلام دوزتان گلم..

اول از همه این که من سریالای کره ای رو دوج دارم اما بابام زیاد نمیزاره نیگا کنم ولی اگه واقا فیلمش قشنگ باشه میزاره درضمن خودشم میشینه باهام فیلمرو نیگا موکونه..

خب بگذریم ازین حرفا میخوام درباره فیلم رویای فرمانروای بزرگ نظرمو بیگم خب اول اینکه فیلم جالبی بود اما کارگردان نتونسته بود اونطور که باید وشاید فیلمرو دراره ولی خب درکل خوب بود اولاش ازیوشین خوشم نمیومد ولی یکم که پیرشد از نقشش کماکم خوشمان امد تا اونجا که قسمت آخر فیلم برا یوشین گریه کردم بعدشم از جوونیاش که(نویانگ هاک)بودبیشتر خوشمان میامد.

نیگا کنین چیقده نانازومامانیهخجالتی

بعدشم یکی که داخل فیلم میمرد دوبلورش رو میزاشتن صدایکی دیگرو دوبله کنهاخمازین کارشون خوشمان نیامد مثلا گیل دال(روباه طلایی) که مرد صداشو گذاشتن رو گیبک یا اینکه پدر چونچو رو که کشتن صداشم گذاشتن رو سودینگفانگمردد

ووووی از چان گوان خیلی خوشم میومد ولی آخر سر نفهمیدم باهم ازدواج کردن با نه آخه اون بچه ازکجا اومد که هی به یوشین میگف پدر پدر....

 



نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت15:03---16 دی 1395
وبت عالیه عشقم.مث خودم عشق کره ای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






خبرنامه وب سایت:






کد موزیک آنلاین